langerhangen nieuws

Een kaart blijft langer hangen

21 april 2021

De Vereniging Wenskaart Nederland is op social media gestart met de 2021 campagne “Een kaart blijft langer hangen”. Het doel van deze awareness campagne is om consumenten te inspireren om vaker een kaartje te versturen. Ook moet het de verkoop van wenskaarten stimuleren. Met elkaar bundelen we de krachten om samen de wenskaart onder de aandacht te houden. We blijven de consument herinneren aan de waarde van een kaartje. De campagne zal een aantal maanden duren. In eerste instantie moet de kreet ‘Een kaart blijft langer hangen’ blijven hangen. Begin oktober komt er dan een eindoffensief in de vorm van een actieperiode.

Meer nieuwsberichten

instagram

Art Group op Insta

Op 2 juni is de eerste Art Group post geplaatst op Instagram. Vanaf nu kunt u The Art Group volgen en zullen we regelmatig beelden uit onze collecties met onze volgers delen. We hopen hiermee het enthousiasme voor de wenskaarten van The Art Group aan te wakkeren en de naamsbekendheid te vergroten. Omdat een kaart…

papersalad nieuws

Papersalad nieuwe kaarten

Het hele jaar door verversen we de collecties in onze molens, zodat klanten altijd de keus hebben uit nieuwe designs waardoor ze telkens weer verrast worden. In de Papersalad reeks zijn een stuk of tien nieuwe motieven opgenomen. De ene helft met een volwassen doelgroep en de andere helft die vooral jongere ontvangers aan zal…

wendyjones

Engelstalige kaarten

De kaarten van de beroemde Engelse ontwerpster Wendy Jones-Blackett zijn zeer aantrekkelijk voor een internationale doelgroep. Denk aan buitenlandse studenten in onze universiteitssteden of zakenlui die, misschien wel door de Brexit, kantoor houden in Amsterdam, Rotterdam en andere handelscentra in Nederland.The Art Group biedt een collectie Engelstalige kaarten aan, waardoor u kunt inspringen op de…